Segling next :)

Hejhej :) Sitter hemma hos Tipi och Nettan med Anki :) Imorgon ska vi ut och segla :D Fett kul :)
Kmr såklart sakna mig älskling , bästavän och systerdotter Amelie. Men vi kommer hem på måndag :)
På tisdag ska jag träffa min ÄLSKLING som inte ska jobba nästa vecka tur det(ändring har jobbart även denna veckla men träffa han slapp jobba måndag och fredag) :D .
När vi seglar Vi kmr förmodligen åka till sandhamn och även en annan ö :D Det ska bli superduper kul iaf :)
nej nu ska vi sova :) godnatt alla :)
bilder kmr från helgen under veckan tror jag :D :D

bilder på dom tre underbaraste och dom jag saknar meeest  :D Jag älskar er :) <333

Kommentarer
Postat av: Cribbah

saknar och älskar dig med bby :)<3

2009-07-09 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0