R.I.P :(

Hejhej :) Förlåt för dålig uppdatering , men sitter vid syrrans dator nu me cribbah min älskling bredvid mig :) Vi har inte gjort så mkt idag. Igår berättade Thess att en väldigt nära vän till henne hade dött :/ . Det var väldigt chockade och tråkigt at veta , jag nämner inga namn eftersom att thess själv inte sagt ngt om det i sin blogg. menmen ... Det är jobbigt när sånt händer och eftersom att thess är min bästa vän så måste jag trösta henne när vi ses , jag saknar iaf dig bästis :( hoppas vi ses snart..
Saknar Tipi, Nettan och Anki oxå som fan :(

Jag saknar dig ! :(

Kommentarer
Postat av: Tess

tack för att du inte nämner namn manda. du är en sann vän <3

2009-07-24 @ 21:48:22
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/
Postat av: Tess

och jag har inte nämnt nåt om de.. för de e liksom.. privat typ :/

2009-07-24 @ 21:49:11
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0