Hemma hos älskling :)

Hej. just nu lånar jag Alexandras dator (Tack :) ). Har inte kunnat skriva för mottagningen sög när vi var hos Helenas kompis i tisdags :/. Men vi var iaf där någonstans i Småland hemma hos Helenas kompis :) Samma dag var vi på Astrid Lindgrens Värld :) Det var roligt :) Igår åkte vi vidare till Öland där min farmor och farfar bor :) Vi åt grillad kycklig till middag :) Idag åkte jag hem till Stockholm :P men fick gå upp väldigt tidigt -.-  . På bussen fick jag typ alleri chock eller något skit läskigt :S Hade skit svårt att andas och skit¨.. Men vid kvart i 4 så mötte jag upp Chrisoffer och Alexandra vid tunnelbanan :) Sen åkte vi vidare till Alby (:  Jag ska vara här tills på söndag då jag och älskling åker hem till mig :) På måndag ska vi till landet och var där en hel vecka (: myyys (: Uppdaterar snarast (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0