haha :)

 Frågor om dig och din partner

1. Du är tillsammans med? - Världens bästa pojke Christoffer :)
2. Och varför det? - För att jag är kär i honom och för att jag älskar honom
3. Har han fått något smeknamn av dig? - Neej bara älskling :D
4. Hur länge har ni vart tillsammans? -  Haha sedan 31/5-2009 ( en månad och 2 veckor :) )
5. Hur träffades ni? - Haha genom pea (:
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nej :P
7. Hur gammal är han? - 16 år
8. Älskar du honom? -  Ja jag älskar han mest av allt <3
9. Har du slagit honom? - Nej :O inte ens på skoj :P
10. Har du roligt med honom? -Ja såklart
11. Har ni sex? - privat :)
12. Skulle du kunna bo med honom? - hehe aah bor hos han nu i 3 nätter :) (a)
13. Beskriv honom med tre ord? - Sötaste, finaste,underbaraste
14. Vet du nånting om honom? - Ja såklart :)
15. Har du gjort ett sugmärke på honom? - Jaa (:
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? -  Ja det är såklart jag tror det :D
17. Får han dig att skratta? -  jaa :)
18. Säg två ord hur du känner för honom? -  förälskad och kär (a)
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Jaaaa alltid (a)
21. Vad har han för ögonfärg? - Blåa :)
22. Vad är det finaste du fått av honom? - Att han säger fina saker :) (snart presenter i efterskott)
23. Har ni samma humor? - typ aah :)
24. Planerar ni framtiden ihop? - Njaa inte direkt , vi hoppas att det håller :).
25. Skulle han bli en bra pappa? -  Ja världens bästa till MINA barn :D
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? - Gick runt där han bor , pratade lite :)
27. Vad gör han när han inte är med dig? - går i skolan och är me kompisar och lite sånt om det inte är lov :P
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? -  Neej :)
29. Har ni bråkat nångång? - Nja missförstånd och ett litet tjafs kan man typ säga
30. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej :D
31. Skulle du kunna vara otrogen? - NEVER och det kmr jag hålla HATAR otrogenhet och vi har våran gräns :)
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? -  vi blev nydligen tsm , men för 3 dagar sen träffa jag honom :)
33. Har ni samma åsikter om saker? - Jag tror det :)
35. Går ni ut ofta? -  Ut? beror på hur man menar xD
36. Har ni samma musiksmak? -  Ja till viss del :)
37. Är han romantisk? - Ja, skoja inte! :D
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Han finns alltid för mig :)
39. Har han någon fobi? - Det vet jag faktiskt inte än men tror inte haha
40. Gillar han sport? -  Jaa baskett och c-walk sen förut spela han fotboll, så han gillar fotboll oxå :)
41. Är han en djurvän? - Ja :D han har 6 hundar :D och en egen :)
42. Kan han sjunga? - Jag vet inte haha men han kan dansa (:
43. Spelar han nått instrument? - Nej, inte vad jag vet, haha! :)
44. Kan han laga mat? -  Jag tror det är hans dolda talang, haha! :)
45.Tycker han om att resa? - Ja.. vem gör inte de?
46. Vad är det sötaste han sa sist? - Att jag är världens sötaste och gulliagaste flickvän :)
47. En sak du vill göra med honom: Haha det fnns mkt :) men det säger jag inte här xD




                               I love you :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0