Efter en rolig seglingstur och en kväll me älskling och Alex :)

Lördag, söndag, måndag
Hej alla :) tyvärr skrev jag inget i måndags eftersom att jag var så otroligt trött. Efter att ha seglat 3 dagar , det tar på krafterna :P I lördags så åt vi först lunch med Tipi och Nettans morbror , mormor,pappa,mamma,lillasyster, deras mamma och morbrors kusin , deras mormor bjöd på maten ett stort tack för det. Vi åkte iaf först till Tjockholmen där det var en naturreservat, det var roligt , vi satt vid solnedgången och åt jordgubbar sen hälsade vi på fåren och lammen som bodde där :) . Vi hissade även om Angelika i masten :D nästa år blir det min och tipis tur eftersom att dt inte blev så nu :/  På söndagen fortsatta vi mot Sandhamn mkt trevligt och fint var det :) Vi kollade på solnedgången där oxå och åt god grillad mat precis som i lördags fast kött denna gången :) Förhoppningsvis blir det ännu en tur nästa år och den gången är vi ute längre :) Hoppas jag och Angelika kan följa me då :) .Iaf så var det jätte roligt att segla :D Bilderna kommer senare :) .


'Igår tisdag så åkte jag till älsklingen :D eller hans bror . För Christoffer och hans lillasyster Alex (alexandra) bor hos deras ena storebror (nicklas) :) och jag åkte lite tidigare för att umgås lite me alex först :) vi satt och glodde på tv och åt godis hahaha :DSen efter lång tid kom till slut chribbah och Nicklad hem efter en lång dag på jobbet :) Då hade André som bor där oxå lagar köttfärssås som var super stark men det var gott iaf :) Sen åkte han iväg till jobbet stackarn haha :P Sen kollade jag Chribbah och Alex"so you think you kan dance" riktigt  grymma var dansarna :D Nicklas hade gått och lagt sig hahaha han var tydligen trött (:  Vid 11 tiden földe Alex och cribbah mej till tunnelbanan och sen sa jag hejdå till dom usch :( det är jobbigt :(  Förhoppnings kmr älskling på middag idag :D beror på hur trött han e och så :) Men en sak som är säkert så kmr syster melinda och amelie hit om några timmar. Så fort amelie sovit middag åker dom :D Jag ska laga en god lasange tror jag :D Och amelie ska bo här till på fredag :D :D :D Kanske träffar tjejerna idag oxå en stund :) Mer nu ska jag sluta skriva , kanske bloggar mer senare puss <3

Lite bilder :)











              syster och systerdotter , snart kommer dom hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0