090708 och 090709

Igår åkte jag och tjejerna ner till min daddy , vi kollade på tv och hade allmänt trevligt :)

Vi gick upp runt halv 9 i morse , städade iordning och sen stjutsa tipi hem mig till mami. Jag tog över barnvaktsrollen över Amelie , adam (bror) drog till jobbet :) Jag och ami kollade på tv och busade en massa :) sen åt hon lunch innan ja la henne för att hon skulle sova middag :) När hon sovit ett tag åt jag lunch :) (lasange som jag gjorde igår den var UTSÖKT god tyckte både systerdotter, syster, bror och mamma :) ) Sen när ami sovit en timme då kl var 13 nånting la jag mig och sov oxå en hel timme :) sen vaknade vi både och fortsatte att busa :) Vi åt mellanmål och sen såg vi på Rosa the mowie :) Sen väntade vi på mamma som lagade en god lax rätt :) ami sa att det var "jätte gott" när vi satt och åt :) det var gulligt sagt från en liten 2 åring :)
Efter maten så badade jag och ami :) myys :) gjorde även min pojkvän liten avis haha :) När vi badat klart fixa jag ami för natten , sen sjöng jag för henne , när hon somnat kollade jag på tv en stund me mamma :) Sen kom bror hem och mamma gick och la sig. Sen dror adam på fest (hos min gamla klasskompis visade det sig :o ) . Nu har jag chattat me älsklingen och han ska sova hos mig imorgon :D :D :D jag och ami åker till alby imorgon, sen drar vi hem till min syster för att sedan åka hem till mig och äta ngt gott :)
sen på lördag kör mamma mig och älskling till central station(älskling ska följa me för att säga hejdå) jag ska ta tåget till GBG och möta upp pappa låtsasmamma och låtsasbrorsan :) . Kmr sakna min älskling mest men även såklart Tipi. Bästevän Thess ,Nettan, Angelika,Amelie och Alexandra  :( <33
Kmr hem ngn dag nästa vecka så kanske inte bloggar innan dess :/ soooo loooong suckeeeeers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0