Los Angelses med G-G :)

Sitter i biblioteket med Thessan/Twiiniie och Issa/Bella. Vi söker sommarjobb , det skulle verkligen behövas för min del. Jag måste fixa pengar till L.A eftersom att jag ska åka dit med G-G (Tipi,Emlan,Anki och Netz) om några år, nämligen 2011. Hoppas alla 5 kommer åka , jag har iaf bestämt att vi ska dit allihoppa :) . Och för att komma dit behövs en hel del pengar , och dom pengarna måste var och en få ihop för annars blir det jobbigt , detta är iaf våran mål , vi ska till LOS ANGELS så är det bara. Eftersom att vissa är lite förtjust i artister som bor där så har det blivigt just L.A. 

                     



                                  
                                                 LOS ANGELES MED ER FAAAAAAAAN <333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0