mys ikväll :)

Sitter i skolan och väntar på anette (klicka för att komma till anettes blogg) (www.lalalandmachine.blogg.se) vi ska hem till hennes pappa för att möta upp hennes tvilling syster Tipi :) förmodligen. Sen ska vi möta Anki oxå. Tyvärr kan inte Emelie (www.emlanbuger.blogg.se) vara me ikväll :( . Hennes pappa fyller år . Men jag hoppas vi får en rolig kväll iaf och även ni som läser dt här. Dt har hänt mycket sedan jag skrev sist Therese och Anette fyllde 16 år den 5/11 och det har jag glömt skriva :O . Sedan så har jag och massa familjemedlemmar varit i Gran Canaria och firat mormors 80 års dag samt mamma 51 års dag även min mosters 46 års dag :O shit vad alla blir gammla :O Det var en oförglömlig resa även om vissa var tvungna att stanna i Sverige :P. Jag kan försöka fixa några bilder (a) , Tyvärr blev man inte så brun som man hoppats på eftersom det blåste många dagar , men det var som roligast på kvällarna . Då var vi alla ute på puben och vi var mellan 15-51 år eftersom mormor inte orkade stanna ute så länge , men dt har man ju förstoende av :) , hoppas ni alla får en UNDEERBAAAR hleg och att ni sover ordetligt puss och kram skumbanan :D <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0