I will love you forever...

Hej alla :) Jag och Thessan sitter på biblioteket och försöker få lite information om vad som krävs för att få ha en blindhund, det går inte sådär jätte bra men det funkar iaf när man anstränger sig. Jag ska försöka skriva mycket mer i framtiden och lägga ut lite flera bilder/filmer m.m. Eftersom att jag vill ha flera besökare..


    
   Till mina BÄSTA vänner
När mörkret faller och ljuset inte längre når mig
När trädens tunga löv blir röda och regnet blir till is
När soldaternas tunga kliv  och ljudet klingar från vapen i en evighets strid
Kan du tala med mig, kan du komma till mig, finns jag där
Och som änglar har vingar så har jag tid.


Olycklig kärlek :'/

Det sägs att tiden läker sår,

Men dagarna har blivit år.

Vinter efter höst, efter sommar, efter vår,

Almanackan visar att tiden går.

Men inom mig står tiden still,

Ett sår som inte läkt finns fortfarande till.

Du vill att jag ska skratta, du vill att jag ska le,

Men när jag inte visar, hur ska du kunna se?

Vad jag döljer allra längst inom mig,

Ett sår som hindrar mig från att vara med dig.

När jag inte berättar, hur ska du kunna höra?

Men det finns ändå ingenting som du kan göra.

Tiden läker inga sår,

Det spelar ingen roll om det blir höst eller vår.

Det är dig jag behöver för att bli hel,

Jag är trasig och sårad, du är min andra del.

Men min insida är nersmutsad, din är så fin,

När dina heta läppar pressas mot mina
och min kropp ger dig svar
Då är jag trollbunden och ivrig
och vill för alltid hålla dig kvar. 



                                                                                       
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0