helgen når sitt slut...

vad heter du?Manda
hur gammal är du ? 17 år, 91a
vilken skola går du i? Fredrika Bremer Gymnasiumet
har du bra betyg? hyfsat
är du duktig i skolan? ska bli dt
är du singel? ja singel och sökande
vilka är dina allra bästavänner? Emelie,Angelika,Therese och Anette
Sportar du? ska börja gymma
har du mycket vänner? Har mina närmaste
vem är den äktaste av dom alla? E,A,T,A
vem älskar du mest? Min familj & vänner
vad heter din pappa och din mamma? Mamma Lise-Lotte och pappa Alf
är dina föräldrar skilda? Jaaa :(
har du syskon? 3 st
vem pratade du senast med i telefon? Tipi
vem smsade du senast med? Jocke
Hur många konakter har du på din mobil? hmm under 100 st efter rensning
vem saknar du mest? emelie, kom  tillbaka <3
är du kär i någon? dt tror jag inte
vem stog dig nära som dog senast? Ankis kanin :'(
vad jobbar dina föreldrar som? pappa är läkare och mamma sjuksköterska
vad vill du bli när du blir stor? jobba med barn
vad skulle du aldrig kunna leva utan? vännerna är hela mitt liv ! plus lill AMI <3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0