godmorgon alla :)

 
Tjena mors (: Idag är det lördag äntligen och nedräkning för min födelsedag är i full rulle :D bara 6 dagar kvar.. men ser inte direkt ifram emot de :/ .söndag kommer min älsklingsfavorit bebis (eller hon i kanske ingen bebis längre men underbaraste ungen iaf) Saknar dig Amiii plutt (: . Nu väntar jag på att tvillingarna ska ringa och säga att dom är på väg (: . Jag vet inte vad vi ska göra men vi får försöka hitta på ngt :) . Till frukost åt vi scones dt var jätte gott :) . Jag vaknade typ halv 11 eller pappa typ väckte mig och brorsan eftersom han hade gjort frukost. Efter frukosten så städa jag köket , är riktigt nöjd , hoppas pappa oxå är de (: . Skriver senare kanske elr nåt ska försöka skreiva ett par gånger om dagen ha en fin dag puss på er

 
              systerdotter och världens underbaraste Anki :) I love you giiirls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0