freedag 30/1-09

Gårdagen började me svenska lektion då vi skulle skriva en åsikt
och 3 saker för och sedan skulle ngn anna i klassen skriva mot grej.
Efter svenskan skulle vi ha fritidsverksamhet tror jag, men eftersom våran lärare vabbar så
hade vi en annan lärare. Vi gick igen valen för frilufsdagen och sedan fick vi gå men innan dess sjöng min
klass för mig. Efter plugget tog jag och Thessan tåget mot söder (bilder kommer)
Jag åkte dit för att hämta Ami på dagis och thessan för att hennes pappa bor där.
Vi gick av tåg och gick då åt olika håll :) . Efter att jag och Ami kom hem till henne så fixade jag mellanmål till henne och pasta med tomatsås till mig själv mums :)
Det dröjde inte länge innan mario (amis pappa) kom hem efter ett möte i typ västerås.
Jag stannade kvar där eftersom tjejerna skulle fixa hemma hos min pappa inför kvällen :)
JAg myste med Ami och hon sprang även runt och busade :)
Det var först vid kvart över 7 som jag kom iväg me tunnelbanan. När jag kommit hem till pappa får
jag inte kom in (nyyyfiiken) ... Men istället så går jag och Netz för att hämta en sak hemma hos Anki.
När vi kommer tillbaka får jag äntligen komma in men absoluut inte gå in i vardagsrummet.
Istället så lagar vi klart maten vilket vi äter för 22:00 (ungefär) haha bättre sent än aldrig ;)
När vi åktit klart fick jag kolla på överraskningen samt öppna paket. När jag såg var mina små
änglar fixat så grät jag nästan jag vart såååå glaaaaaaaad. I love you GAAYS (felstavat jag vet)
Efter dt så tog vi fram dricka och spelade lite kort dt blev flumigt till slut men inga spyor här inte ;)
Det var en grymt oförglömlig kväll TACK så hemskt mkt (:
Nu sitter jag hemma hos tipi och netz och väntar på att dom ska äta färdigt
hejssvejs :) <33
Jag lägger som sagt upp bilder från hela helgen så fort jag kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0