en seg fredag

Idag har det varit segt. Det började med svenska uppsats -.- . Jag valde ämnet om bloggar.. det gick väl okej.. efter uppsatsen gick jag och Thessan och käkade lunch. Sedan så hade vi drama. Det var välidigt tråkigt mot vad det är ibland. Menmen vi slutade vid 14-tiden , jag åkte hem till Tipi och Netz och vi gick till ica för att köpa lite chips. Sedan åkte vi hem till mig. Tipi kollade på film medans jag och Netz spelade the sims, men dom var tvungna att åka hem och äta halv 6. När dom åkt så gick fortsatte jag spela the sims. Sedan så åt jag middag me bror och pappa. Fick oxå reda på att min syster skulle komma på söndag inte bara hon utan även hennes man och dotter SAKNAR ER :'/. Det var allt för mig idag , skriver mer imorgon puss på er <333


saknar dig så det gör ont :'/ <(3  (du vet vem du är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0