ännu en onödig onsdag -.-

Idag hade vi en lektion (som inte blev som den skulle) egentligen skulle vi spela upp en varsin låt på engelska lektionen idag. Men internet funkade inte så vi hade svenska istället. Sedan hade vi lunch.. Efter lunchen berättade dom andra i klassen att det är innebandy sm SUCK ingen idrott (våran idrotts lärare är innebandytränare) samma sak förra veckan då hade vi inte heller idrott av ngn anledning.. Nu sitter ja i brorsans rum och ska försöka be okm lite hjälp me naturkunskap och samhällskunskap.. sedan är dt väl miljoner andra saker oxå framför allt matte jag fattar inte :( Får be pappa om lite hjälp i helgen.. :) , Jag kan ju berätta lite om helgen istället så jag har ngt kul att skriva om :) . PÅ fredagen så bestämde sig Nettan att hon ville följa me till landet :) . Efter att hon ringt sin mamma och frågat och fick ett ja åkte jag, Adam och mamma å hämtade henne. Vi kom till landet runt 18-tiden ungefär. Då var mormor hennes hund Casper , min moster Camilla och hennes hund Busan där :) . När jag och Netz blivigt lite varma så började vi med maten . Tacos stod det på menyn xD. Efter lite tjat från mig och mamma  hjälpte till slut Adam oxå till ::) . Precis när vi blev klara så kom min andra moster Ann-Louise och min käraste kusin Tobbe ut :) . När vi ätit tog grabbarna hand om disken. Jag och Netz spelade typ kort elr ngt efter maten . Vid 12 tiden gick vi och la oss iaf. På lördagen så var vi ute och hjälpte till i skolan lite :) sedam gick vi en promenad me hundarna :) . Efter dt så spelade vi ännu mer kort haha :D . Innan maten så badade vi bastu och badade i en badkar .. vi hade såklart bikini på oss (: (bilder kmr) lördag kvällen ringde Nettans tvillingsyster Tipi och berätta att dom köpt singstar och en av skivorna innehöll high school musical låtar :D då blev både jag och nettan glada :D . Vi bestämde oxå att jag , tipi , nettan och anki skulle sjunga singstarsöndagen :)



    Den här bjuder jag på (a) jag och Netz på mitt land :)





här kmr iaf låten till engelska  som vi istället ska spela upp imorgon
"Far Away"

This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait
Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]
That I love you
I have loved you all along
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of hell to hold your hand
I'd give it all
I'd give for us
Give anything but I won't give up
'Cause you know,
you know, you know

[CHORUS]

So far away
Been far away for far too long
So far away
Been far away for far too long
But you know, you know, you know

I wanted
I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go
Keep breathing
Hold on to me and, never let me go



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0