13 underbara år

Emelie , dt har gått 13 år sen vi lärde känna varandra. Jag vet inte vart jag ska börja någonstans. Jag kan ju börja me att säga tack, tack för alla gånger du atällt upp för mig, tack för alla fina minnen jag delar med dig. Du äger en stor del av mitt hjärta och det kommer du alltid att göra gumman. Jag vet att vi har glidit ifrån varandra men jag vill verkligen att vi ska hitta tillbaka till varandra. Jag skulle kunna skriva dag ut och dag in vad du betyder för mig men för att korta ner det lite så kan jag bara säga hur sjukt jävla underbar du är. Jag kommer aldrig kunna släppa taget om dig , du är den person som jag känt längst av all och du kmr alltid vara spec för mig. jag älskar dig gumman dt vet du. Lyssna på låten så fattar du <33

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0