Alla hjärtans dag (: <3

Hejhej alla läsaren. Nu är jag hemma igen. gick aldrig in på datorn när jag var hos Melinda, Mario och Amelie. Nu ska jag berätta lite om min dag. Jag kom till Melinda,Mario och Amelie vid halv 5. Då var min andra syster Cilli (Cecilia) där för hennes man skulle fixa hemma hos dom. Anledningen till att jag åkte dit var att jag skulle passa min syster melindas och marios dotter Amelie (ami) för att Melinda å hennes man Mario skulle ut och äta på resturang och jag hade inget annat för mig eftersom mina kompisar är sjuka förutom en som är me sin kille. Så jag fick spendera denna dag me min systerdotter :) . Melinda och Mario gick till resturangen strax innan 6 och cecilia vid halv 7. Innan cecilia gick fick Amelie mat :) . När klockan var runt halv 8 åt jag mat :) . Jag satte på en film på 3:An elr 4:an som hette Hopp, tro och kärlek men jag kunde inte konsentera mig spec bra för Amelie ville leka :) Iaf så ritade jag lite me henne och så (: . Vid halv 9 la jag Ami i soffan och gosa lite me henne :) Hon är såå sööt den där ungen.. hon somnade nästan efter att hon fick ligga i min famn . Sedan la jag henne i sängen istället då var kl precis 9. Strax efter 0 kom Melinda och Mario hem  och då hade Ami inte riktigt somnat än men vi gick och kollade på fotboll (som både melinda och mario är intresserade av) Det var Barcelona mot Baris tror jag. Den blev 2-2 :) dom hejdade på barcelona så dt var tur att dom gjorde 2-2 målet till slut :) . Vi kollade sedan på en annan film A perfect man  den var helt okej faktiskt :) . Det var först vid 12 som jag började röra på mig hemåt men Melinda sa att jag skulle ringa närt jag var hemma för att hon inte skulle vara orolig elr så. Hur har eran dag varit ?!? puss



Du är underbarast, Jag älskar dig så mkt <3
 

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Nej verkligen inte!!! :O :O :O



:P Klart att hon får! Hon fyller 2 år nu i veckan. Fast riktigt godis får hon bara en gång i månaden annars är det russin och torkade frukter som gäller och coca cola har hon aldrig smakat =)



Natti natti!

kram

2009-02-15 @ 02:07:13
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0