suuck

kom hem från skolan strax efter 4. Nu sitter jag i soffan och fryser. Har såå tråkigt. Idag va Thessan på dåligt humör, men hon kan inte vara arg i min närhet hon börjar as garva istället . Haha du är rolig du (: , Vi blev förbannad på en vi lärare idag, orkar inte säga vrf men vi skrek ut våra argaste ord på väg hem från skolan. Sedan så missade jag bussen och jag är bombsäker på att chauförren såg mig men han/hon bara ÅKTE :@  då blev dt att jag blev ännuuu argare och skrek massa fula ord. Men istället gick ja me Thessan en bit hem så dt var väl roligt ändå. Sen åkte jag till centrum å handlade lite godis och cola vilket jag ångrar nu.. Men jag var såå aaaaaarg.... SKriver senare för nu dampar min bror på mig för han vill ha tillbaka sin dator (jag lånar den alltid vid fel tillfälle -.- )
pussar <3

Kommentarer
Postat av: Thessan

dampdAg!!

2009-02-10 @ 18:45:10
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0