söndag och måndag (:

Hejhej :) Igår var jag me tipi, nettan och anki efter att jag kom hem fårn syrran :) Jag och tipi färgade håret mörskbrunt :) Sen så snacka vi och lyssnade på musik typ dt enda vi gjorde . Sen var tipi och nettan tvungna och åka hem och åta , så det var bara jag och anki kvar. Men vi följde me tipi och nettan upp till ica först lite snabbt där vi köpte choklad och glass. Egentligen skulle min papap köra hem oss men vi hittade honom inte så vi tog bussne istället :) .  När vi kom hem så väntade vi på att maten skulle bli klar.. Då var anki inne på mitt rum medans jag chatta lite på msn (a) . Sen så gick jag och anki hem till henne för jag skulle sova där :) .Vi kollade på Beck-Advokaten , sedan så gick vi och la oss typ , vi var så sjukt trött . Vi vaknade imorse kl 10 av att min mamma ringde och berätta att sats hade gratis träning för ungdomar fårn 16-19 år perfekt jue :) , Vi gick iaf upp och åt lite frukost och kolla på tv en stund. Sen kom ankis föräldrar hem så vi gick upp och dushade. Sen så kom tipi och nettan och då åkte vi till undgdomsmottagningen. Efter att vi varit där så åkte vi för att hämta Tipis och Nettans lillasyster hos dagmamman  , så vi åkte hem och lämnade henne och åkte sedan vidare ner till mig :) . När vi kom hit igen så lyssnade vi på musik en stund och sedan satte¨vi på en film The others :) . Fast vi såg inte klart hela för tipi och nettan skulle hem och käka.. så jag och anki lyssnade lite på musik tills hos skulle åka till Kimmo.. Så nu hoppas jag på att tipi och nettan kommer hit en stund igen :) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0