Nacka forum me tjejerna och mys me Amelie :)

Hejhej :) Sitter hemma hos Amelie, Melinda och Mario. Melinda och Mario är på fest för min andra syster Cecilia har fyllt år. Så det är bara ja och Ami här hemma. :) . Jag har nydligen lagt Ami i sängen efter lite myspys framför melodifestivalen. Nu ska jag berätta lite om dagen och gårdagen :) .
Igår så var jag me Thessan en stund eftersom att vi inte hade några lektioner . Så efter några timmar i hemvisten så gick vi hem till min mamma och kolla på den japanska the ring. Den var inte spec läskig men vi skrek till ibland ändå (a)
När filmen nästan var slut så kom min mamma hem så vi var tvugna att gå, eftersom jag skulle till pappa egentligen. Jag följde Thess hem och sedan gick jag till bussen. Jag åkte till Brandbergen för att möta emelie :) där väntade vi på Tipi och Netz ... Vi gick till ica för att handla lite bl.a cider :) . När vi kom hem till mig så lagade vi mat iaf :) goott (: . Dt kommer bilder om helgen så fort som möjligt (a) Sedan så spelade vi lite kort och chillade :) efter en stund kom anki :D . Vi dansade och började på våran låt som vi ska sjunga som handlar om USA :D . Vi gick och la oss runt 12 tiden . 
Idag  vaknade vid halv 10 tiden eller det hade vi redan bestämt men iaf. Jag duschade och sedan åt vi frukost för att fixa oss efter det. Vi tog bussen 11.04 för att sedan byta till b uss 840 till nacka :) . När vi kom till nacka gick vi runt i typ en timme för att sedan äta lite lunch . Efter lunchen fortsatte vi gå runt ett tag till :P . Vid 4 tiden åkte vi hem , för då orkade ingen gå runt mer haha . Vi tog iaf 840 mot handen men jag gick av i tyresö för att åka till min syster :) nu orkar jag itne skriva mer haha (: puss på er

Jag älskar dig mer än vad ord kan förklara <33





Ni är det bästa som hänt mig :D G-G Fooorever <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0