hannah med h och bolt :)

NU sitter jag och gör läxa -.- . Powerpoint presentation som thess tjatar om att jag ska göra men måste ju för vi ska redovisa imorgon och vi måste ju göra häften var :) . Jag och angelika vaknade typ kvart över 11. Jag kände då en otrolig smärta i armbågen(väster) vet inte vrf man kan inte sträcka ordentligt på väster arm. Jag hoppas att dt inte är ngn fara. Jag misstänker dessutom att det är för att jag har slagit i armbågen i sömnen ... Drömde en massa om en massa olika människor i natt.. Jag drömmer alltid och alltid om olika saker. Min kompis tipi drömmer aldrig säger hon. Men dt är nog för att hon itne sover spec djupt stackarn :/. När jag och anki gått upp åt vi frukost. Sedan så satte sig angelika vid datorn booring -.- . Vid ungefär 14-tiden kmr tvillingarna och då upptäckte angelika att dt var dags och gå hem., förbereda inför brorans firande och sånt. Så jag tipi och netz kollade på bolt :D riktigt j*vla bra :D  . Efter dt så kollade vi på hannah med h eftersom att wild child inte hade ngn svensk text :/ (tydligen missade jag dt vid nedladdningen). Netz och tipi gick hem vid 10 i 5 ungefär och sedan städade jag toaletten trååk.. Efter dt så betämde vi att vi skulle äta hemlagad pizza MUMS :D jag äter ingen ost på så jag blir lite nyttigare av mig ;) . Istället ska jag ha tacoköttfärs, taco sås och gräddfil GALET, dt testade jag och min bror förut när vi åt pizza och det var riktigt mumisgt :) Nej nu orkar jag inte skriva mer hade bäst puss :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0