handen me emelie (: <33

när jag kom hem igår så ringde emelie mig. Vi hade bestämt at vi skulle fika och kolla runt lite
och att jag skulle klippa mig :) jag kom iallafall till slut till handen (: . Där messade jag emelie och frågade var hon va och hon svarade HM så jag gick dit och letade men efter några minuter smsa jag henne och då var hon tydligen vid tacobar haha kurragömma unge xD haha iaf vi gick och fikade då vi beställde varm choklad mums :) sen satt vi på cafeet och snackade. Efter en stund så bestämde vi att jag skulle gå och klipp mig :) . Emelie sa att hon inte kunde vänta all för länge men en stund iaf . Så jag klippte mednas hon läste lite elr nåt :) När jag var klar så skulle hon precis gå men som tur var så kunde vi ta sällskap hem :D , Vi skiljdes åt på bussen då jag gick av några hållplatser innan (:
tack för denna eftermiddag hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0