fredag me tipi bästis <3

Hejhej är me tipi en av mina absolut bästa vänner :) vi har ätit god middag tsm me min bror och pappa. Efter dt så satt jag och tipi i soffan me min bror och snacka lite (a) :) . Efter det så bastade jag och tipi :) Sen har jag smsat mkt me sötnosen (: han e en riktig kul prick haha :D . Iaf nu tänkte jag och tipi kolla på ngn film och se om mina käraste bror gör sällskap :) vem vet dt kanske blir en liten romans mellan tipi å adam hahaha nej usch dt skulle vara hemskt. Tänk er själva att eran kompis flirtar me eran bror :O Det skulle bli typ kaos :P haha men nu ska vi ha film taaajm :D nattii :) Tyvärr kunde inte nettan vara me :( krya på dig gumman :) <333

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0