Era frågor, mina svar :)

Häär kommer era frågor och mina svar :)

Anonym: Om jag gav dig en önskning, vad skulle du önska dig då?

Svar: Jag vet faktiskt inte ..

Elin: Vad vill du bli när du pluggat färdigt?

Svar: Kanske förskolelärare , men inte säker

Thessan: en grej jag undrat läänge. Varför gör du massa tomma rader i slutet av dina inlägg? seriöst oO

Det är nåt fel så det blir så bara, du visste svaret redan xD

Anonym: hur många hårstrån har du?

Jag vet inte ...

Tjädringen: skriver du frågorna själv?

Svar: nej ?


 

Anonym: Varför svarar du aldrig på sms längre?

Svar: jag svarar alla sms jag får ...

Thessan: en grej jag undrat läänge. Varför gör du massa tomma rader i slutet av dina inlägg? seriöst oO
Svar: Jag har redan sagt till dig vrf det bara blir så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0