dt smakar illa i munnen :(

Har nydligen ätit, dt blev taco pizza som sagt. Men tydligen kom dt ost på min
pizza så nu smakar dt illa i munnen usch :( mår illa :@ jävla ost ...
Iaf så var dt för övrigt gott och jag blev mätt :)
men innan då vi höll på att fixa maten så bråka ja me pappa -.-
jag blev sur sprang upp på rummet satte på 105,5 höög musik..
Sedan kom min bror upp och gjorde mig glad TACK brorsan för att du finns , du är
bra på att trösta :) han säger ngt roligt elr skämtar så börjar man skratta så kommer man med ner. Så en storebror är skönt att ha hemma fortfarande (mina syrror har flyttat hemifrån) att ha en bror som alltid kommer skydda en som en ÄNGEL. För jag vet att om dt skulle hända mig ngt skulle min bror komma så fort han kunde tack älskade storebror , du vet att jag älskar dig även om vi bråkar ibland som syskon brukar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0