Det blir en lista idag :)

Namn: Amada Linnéa Olofsson Regberg
Piercingar:  Ett i väster öra , två i höger
Tatueringar: Nepp
Längd: 170 ungefär
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Mörkbrunt (färgat)
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Inte vet jag
Dricker du: Jag dricker varje dag , annars skulle jag inte kunna sitta här :O
Använder du droger: Vännerna,familjen och systerdotter är min drog ! <3
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du: Olika
Vilken parfym använder du:  Ralph Lauren bl.a
Vad är du rädd för: Att förlora någon jag älskar och getingar
Gillar du att tvätta: Nej elrvet inte.
Gillar du berg-och-dalbana: haha sådär

Senaste;
Film du hyrde: Kmr inte ihåg namnet , men den var inte bra
Film du köpte: Det var länge sedan jag köpte en film
Låten du lyssnade på: Jonas Brothers-Sorry
Låten du laddade ner: Det har jag inegn anning om :O
Personen som ringde: på mobilen var det Thessan
TV-program du tittade på: melodifestiveln(repris)
Personen du tänkte på: Pass.
Personen du fick brev av: Jag vet inte :O
Personen du fick sms av: Emil
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Me båda föräldrarna och alla syskon var det 1/2-2009
Saken du köpte: Godis -.-
Du gjort idag: Skolan
Var det kul:  Nej

För eller emot;
Långdistansförhållande: För. såklart
Utnyttja någon: Emot ?!? vad annars ?
Självmord: Dt beror på
Att använda droger: Emot. Vad annars ?
Sex före äktenskapet: För , men har inget emot vissa kulturer...
Köra onykter: Det är olagligt ...
Förhållanden: För :)


Favorit;
Mat: Beror på
Musik: Blandat 
Sak: Mobil tror jag :/ .
Sport: Ridning fortfarande
Dryck: Coca-cola.
Kläder: Leggins och tunika
Film: Finns många
Bil: haha vet inte

Har du någonsin;
Gråtit över en pojke: Ja.
Gråtit över en tjej: ja, när dt gäller vänskap.
Ljugit för någon: Vita lögnar.
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: Nej.


Antal;
Gånger du varit riktigt kär: jag vet fan inte
Gånger ditt hjärtat brustit: Det har hänt
Hjärtan brustit på grund av dig: Mjo .
Personer på grundskolan du har kontakt med: Några från 9:an
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Asså menar ni HELA namnet ?
Ärr du har på kroppen: 5 tror jag .

Random;
Ska bli roligt: Helgen.
Ska inte bli roligt:
Sparar till: Usa
Väntar på: SOMMAR
Pålägg som gäller: Smör
Dagens dryck: Coca-cola
Brukar du svära mycket: nje
Hur tidigt stiger du upp på vardagar? Olika
Gillar du att slåss: Nej?
Vad ska du göra ikväll: Vet inte
Är du seriös: Mm
Vad är du allergisk mot: Typ falska människor
Vart har du ont: Ja i armarna -.-
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nja kansk
Favoritserie: Sex and the city

Svart eller vit ? Båda
Kött eller grönsaker: Olika
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Nja
Är du glad nu: Sådär
Var du glad igår: Ganska
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp
Vad dansar du till: Musik ?
Stockholm är: Sveriges största stad
Göteborg är: staden där mina kusiner bor
Kan du sjunga: Ne
Mer värt än guld: Mina underbara vänner


Spaghetti eller makaroner? Makaroner (fullkorn)
Land jag helst vill besöka: Usa 2011 me G-G
Har du varit seriös? Mjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0