18/2-09

damp på bloggen igår, men skriver iaf nu :) . Idag har jag ovh thess försökt plugga lite :) vi gjorde klart SH grejen iaf :) sen mellan 15-16 lyssnade vi på reodovisningar .. :) Efter det slutade vi . Vi hade håltimme mellan 11-15 idag booring , men det gick ju bra ända :) . Jag och Thess underhöll varandra :D .När vi slutat gick thess till tåget och jag sprang till bussen mitt i att vi gick och snacka :O sorry thess haha :) . Mötte upp bror sok jag sedn handlade me :) Vi bestämde oss för att äta hamburgare ;) Gott hoppas jag (: Det var jag som gjorde hamburgarna (a) :) . SKa snart äta , gu´ vad hungrig jag är :D. Skriver lite senare  (: puss på er alla :)
Ska passa på att gratta familjens februari barn :D
Tvillingkusinerna Einar och Holger - 17 år 18 februari , grattis :) <3
Storasyster Cecilia- 29 år 16 februari, grattis syster :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0