Thess VÄRDENS bästa :D <3

Hej alla läsare :D orkade först inte gå till plugget. Men sen ringde jag mamma som skulle ringa till skolan och säga att jag skulle komma iaf :D Vi hade lektion me våran nya lärare Erik xD Dt var roligt haha :) Sen gick jag och Thess till matsalen där alla äckliga ettor (?) stängde sig -.-' och inte nog me det så sa thess att alla 3;or borde få förtur , men vem som helst kan låtsas vara en 3:a thess baah men man har en stämpel då AHAHAH smaaart där :D . Iaf vi fick pannkakor me gele aktig super äcklig sylt BLÄ :O Sedan gick vi till ungdoms mottagningen i Handen , men det stängde PRECIS för lunch så vi går dit imorgon istället :) Vad vi skulle göra där behöver inte alla veta, dom som vet vet liksom :) :) . Sen åktre vi buss några hållplatser och gick resten avb vägen oich spelade in filmer och grejer :D


//MANDA !!!!!!!!!!! (inte AMANDA)






JAG ÄLSKAR DIG OCH DEN HÄRA BILDEN ! YOU ARE ALWAYS MY BEST FRIEND <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0