Ska få in mig lite frukost sen fixa mig och träffa thess :)

Nu har jag precis gått upp för att snart dra mig iväg till bussen xD inte så spec kul -.- Idag så börjar vi 10 och slutar 12 ganska nice faktiskt :) Efter skolan ska Thess följa me mig till ungdomsmottagning och sedan till apoteket TACK HJÄRTAT :) <33 Men iaf när dt är klart ska jag träffa älsklingen någonstans :) vi ska väl hem till honom så får vi se om jag får sova där. Mamma är sick så dt blir inga kräftor eller räkor idag :( :(

//manda





Amelie du är min lilla fina ängel. Älskar dig grymt mkt :)
Jag ska skydda dig genom allt , inget ont ska få hända dig.
Efter allt som hänt mig , vet jag hur hårt är :( . Men jag
ska visa dig att det går att göra saker bättre. Baby
du betyder jätte mkt för mig ska du veta. En bild säger
mer än tusen ord. TE AMO my little Cuban  :) <3333


DRIV BILD FRÅN FÖRRA ÅRET -.-

Tiden då Golden-Gang existerad vad allt så JÄVLA bra.
Saknar oss så SJUKT mkt ! Jag hoppades
på vänner livet ut, men vad hände DU svek oss ?
Du kunde inte berätta det för oss , vi dina närmaste
vänner  ?!? VRF ?? vrf gjorde du 
dt som du gjorde ? förstod du inte att dt blev fel?
Hur skulle du känna dig om hon fick honom istället för
du? Skulle dt varit bra då ?
E så jävla trött på ditt svek. Hur fan kunde du offra oss
för honom ? en dag kanske står du där ensam och har ingenting
att leva kvar. Får se hur du ska göra då... !
Fattar du hur ont det gör ?Fattar du att du ger ett stort
sår efter dig som ALDRIG läker, nej jag tror inte
du fattar det förens han lämnar dig ....
Du vet vem jag skriver om ... !



3 månader me dig på tisdag 1/9-2009 :D <33333

Christoffer du vet att jag älskar dig
mer än ord kan säga ! Vi träffades
första gången den 31/5-09 och den 1/6-09
blev det du <3 jag . Det var äkta kärlek när jag
första gången såg in i dina ögon. Det kändes
som att jag svävade på moln, att du var den rätta
för mig och så känns det fortfarande. Jag blev
kär i dig på en gång , och det är jag sjukt glad över.
Du är mitt allt älskling, min skydds ängel! Jag hoppas
att det är du och jag föralltid för dig vill jag inte vara utan ;) <3
Te amo my little chilenaree :)




Orkar inte vända xD

Thess , bästevän ! Du vet att du betyder mkt för mig va ?
Att du är en av dom värdefullaste personenerna i mitt liv.
Du har ett hjärta av guld . Och det är inte alla som förtjänar en
underbar vän som du . Gumman bilden säger mer än tusen
ord och du ska veta att jag ÄLSKAR dig mest av alla min vänner
tack för alla fina minnen :) <333

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha en bra dag! =)

2009-08-28 @ 09:43:14
URL: http://danielkl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0