Överraskade min älskling :)

shoo :) Imorse gick jag upp runt halv 9 :) åt frukort och fixade mig, sen drog jag mig till bussen :) JAg mötte upp thess vid tåget och sedan gick vi till skolan :) :) .Vi hade svenska och snackade om typ medeltiden as tråkigt , och thess störde sig på vissa personer i klassen som gav ut en suck vid ett tillfälle. Iaf efter skolan skulle thess förbi apoteket för att handla flourtabletter , men tydligen skulle dom stänga just nr vi kom dit :O men jag fick iaf 10 kr av thess och så köpte vi godis för 10 kr var :D tack gumman :) Sedna tåg vi tåget mot stan, jag åkte idare till min älskade pojkvän för att överraska han , och nu sitter jag hos honom..:) Vi ska till skärholmen tror ja me hans syster för cribbah ska ha hårgele :)
//manda

Kommentarer
Postat av: Liivan

Vad hände i klassrummet? Vem suckade? :O Ska jag slå dem? haha!

2009-08-31 @ 22:17:24
URL: http://liivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0