måste börja skriva mer (a)

Såhär såg min vecka ut :)
såhär ser min vecka ut (om den blir som planerat)
Måndag- Träffade bästavän en stund sen älsklingen i stan
tisdag- Sov hos älsklingen :)
onsdag-Älsklingen läm na mig i gamla stan han
hade skola på torsdag sen åkte jag hem till mig
torsdag- älskade amelie kmr (barnvakt) melinda var oxå me och jag gjorde lasange :)
fredag- Åkte till plattan me en sovande amelie mötte upp min pojkvän och sen så åkte vi
hem till honom gick ut me hundarna och åkte till mig där vi åt middag, följde sedan me Cribbah
hem för att få vatten sen åkte jag hem :) Amelie var hemma och sov :)
lördag- Åkte till älsklingen var där åkte hem runt 9 på kvällen ,
Alex och cribbah lämnade av oss i gamla stan :)
söndag- Mina älskade systrar kom och åt middag plus min svärbror eller svåger
som man brukar säga , plus att jag mötte upp älskling så han kunde få träffa min svärbror
cleas och min syster cecila :) . åkte me dom sen till gamla stan :) :)
Måndag- Träffade cribbah efter att han slutat skolan MYSIIIGT :)
Tisdag- MAGSJUK :'( kan inte hämta min älskade Amelie på dagis :'(

1 vecka kvar sen 3 månader me älskling :) <333

Kommentarer
Postat av: Cribbah

skriv på du fyfääääään manda HELVETE LARS OLOF VAFN GÖR DU ! :D<3333

2009-08-27 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0