dålig uppdatering :O

hejhej :) Igår gjorde vi inte så mkt eller vi var i flottsbro och bada :D det avr fett kul för jag tvinga i Cribbah sen stänkte vi på aleks :) När vi gick hem vilket tog 1 och en halv timme hade vi fett kul för aleks råka göra värsta ljudet xD :)
Idag så har vi bara tagit det lugnt sen så klippte sig jag och cribbah :) Det blev jätte fint fast finaste blev dt på cribbah såklart :) Imorgon åker jag hem till haninge har ine varit där på 3 veckor eller 3 och en halv typ haha :) men dt ska bli lite skönt att komma hem (a) , nästa vecka ska jag och älskling å kanske aleks till ung08 , det ska bli roligt :) Ha en fortsatt trevlig kväll :)
//Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0