Christoffer Fabian Olsson Martinez :') <33

Till min alldeles egna pojkvän Christoffer Fabian Olsson Martinez :') <33
Det finns en del saker jag vill berätta för dig.  Jag kan börja med att säga att jag är så jävla lycklig över att du är min :) . Det värmer mitt hjärta att veta att du älskar mig. Jag vet inte vad jag ska börja någonstans men jag kan börja me och säga tack för att du är så underbar och för att du finns. Jag kmr aldrig glömma första gången jag såg dig. Jag blev stört kär i dig. fick knappt fram några ord under dom 4 underbara timmarna jag var me dig. Men du ska veta att du lyser upp min dag. Du betyder mest för mig baby. Jag vet inte vad jag skulle göra utan digi mitt liv. Älskling jag kmr aldrig glömma den dagen vi blev tsm ! ♥ 31/5-2009 ♥ blev du min pojkvän och du anar inte hur mkt glädjetårar jag fick . Du är min drömprins , att jag fann digär helt underbart. Jag som inte trodde att jag skulle finna kärleken , men så träffade jag dig och jag har aldrig träffat ngn finare, sötare , gulligare kille ! Christoffer , jag älskar dig mest min fina pojkvän, du anar inte hur glad jag är över att få vara din flickvän. Hela världen lyste när jag såg dig , ditt leende din röst hela du får mig att rysa. Du får mig att må bra , du ger mig värme. Jag saknar dig hela tiden varenda sekund tänker jag på dig , dina sms , dina ord du gör mig hel . Jag kan inte släppa tanken på dig. Jag blir bara mer kär för varje dag som går. cribbah älskling , du är så jävla underbar, Allt började den 26/5-2009 jag skulle kunna sitta här i flera år för att skriva en text till dig, men eftersom att jag inte har tid me det just nu så tänkte jag bara skriva lite kort :) Jag kmr ihåg mitt första sms till dig . Jag hade skrivigt en fråga som jag skickade till flera i min mobil. Du var en av om som svarade. på första sms skrev du vem? och då svarade jag typ 300191@pea, sen fortsatte vi smsa lite innan vi sa godatt . Du fråga vad jag gjorde och lite sånt. Dagen efter så fick jag veta att mitt comviq kompis snart skulle gå ut, då hade du sagt att du ville fortsätta smsa me mig. Jag sa att jag skulle fylla på min mobil så snart som möjligt. Så under den dagen så fick ja låna min bästa kompis thess mobil. Och det tackar jag för. Samma kväll så lånade jag även min brors mobil.. Sen chattade vi lite tills jag äntligen fick påfyllning på mobilen. Du hade lagt till mig på pea som favorit.. Senare så kollade vi varandras bilder och jag blev så glad när jag såg hur fin du var och när du sa att jag var söt. Samma kväll ringde jag dig för första gången. Det blev ett kort samtal men det var bättre än ingenting (a). Vi bestämde oxå för att ses under helgen. Jag kmr ihåg på torsdag när jag var på skansen me klassen och vi smsade hela dagen . På kvällen när jag var på väg hem från bästavän så skrev ja mitt första långa sms till dig , och du skrev ett långt tillbaka. Jag började nästan gråta av lycka. Vi fortsatte skriva långa sms till varandra och jag började gilla dig mer och mer. På söndagen den 31/5-09 så träffades vi för första gången i Tumba centrum utanför ica kvantum. Jag kmr ihåg när vi kramades första gången och när vi gick runt i tumba. Sen åkte vi hem till dig och hälsa på din pappa och syster. Vi var ute och gick , men båda var blyga men dom 4 timmarna var dom underbaraste i mitt liv :D Älskling när jag åkte hem så grät jag av lycka shit du sa att du gillade mig och att du var kär i mig :') jag bleeev såååå glad :) sötnos (: när jag senare på kvällen sa att vi kunde bli tsm så förstod jag att din kärlek till mig var äkta. Sen när vi träffades andra gången den 7/6-09 så kysstes vi för första gången , jag blev alldeles varm (a) :$ Älskling du gör mig så glad (: varje gång jag är me dig känner jag mig som i en drömvärld. Kan knappt tro att det va sant. Vi har varit tsm i några veckor nu och det är dom bästa veckorna någonsin. Jag älskar dig mer än vad jag någonsin kan förklara :) Jag var så rädd för att jag skulle förlora dig :( Tack för att du inte gick ifrån mig , jag är glad att allt är bra igen. Gladare än du någonsin kommer förstå för det finns inga ord som förklarar. Jag längtar tills vi firar en månad 30/6-09 :) . Jag kommer aldrig lämna dig, aldrig någonsin. Vi ska bara tsm förevigt. Du är orsaken till att jag lever , älskade hjärtat du vet att jag alltid kommer gå me dig hand i hand.. Ingen får förstöra..Min kärlek till dig är så jävla stark. Du är min prins, min själ , mitt liv , mitt allt. Du är min framtid, den jag alltid kommer vara me. Du är den jag älskar som ingen annan gör. Ingen kan ta dig ifrån mig för jag älskar dig som FAAAAAN. Jag kommer aldrig aldrig aldrig bråka me dig. Visst kan man småbråka lite men jag lovar att vi inte kommer få några stora bråk. Du och jag föralltid baby , du är min sanna kärlek min ledstjärna. Du är som en ängel som kommit ner på jorden , för du är så otroligt fin och underbar på att sätt. Man jag kramar dig så slår mitt hjärta extra hårt bara för dig. Jag skulle kunna göra ALLT bara du stannar hos mig , om jag så måste gå genom eld och vatten. För dig gör jag ALLT ! När vi är me varandra känns det som att tiden stannar , men ändå går det så fort , när jag måste ta tåget hem igen är det värsta . För jag vill bara hålla om dig förevigt. Vara i din närhet och känna dina hjärtslag. Jag saknar dig direkt efter att vi sagt hejdå. Men jag vet ju att du alltid finns hos mig. Min kärlek till dig är så stor, jag vet inte hur jag ska skriva dethära. Det går inte , det finns inga ord som beskriver dig. Du är mitt liv, min prins, min pojkvän och mitt hjärta. Ingen i hela universum skulle kunna ersätta dig. Vad som än händer som finns jag alltid här för dig. Du är min framtida kärlek , det är dig jag vill dela mitt liv me. Du är min prins. Du är den finaste Ängeln som kommit ner till jorden. 23 september 1992 var den dagen du föddes och gjorde många människor glada, tänk själv när man får den mest underbaraste sonen/kusinen/lillebrorsan/barnbarnet m.m.  Du är verkligen den man älskar till 110 % , du är så perfekt. Visst alla har sina dåliga sidor. Men dina bra sidor tar övertag. Drf är du den mest perfekta i min ögon även om du har dåliga sidor oxå. Jag skulle aldrig vilja ändra på dig , för det är dig jag älskar , för den du är. (Lyssna på låten och byt ut Filip mot Christoffer och 12 i första till 31 i femte :) då stämmer låten in på dig älskling :) Du är den finaste jag vet det finaste jag vet :)  )
det jag egentligen vill säga till dig är att jag älskar dig mer än ALLT <33
Amanda Linnéa Olofsson Regberg ♥ Christoffer Fabian Olsson Martinez
JAG ÄLSKAR DIG IDAG IMORGON OCH FÖRALLTID I PROMISE YOOU !!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är riktigt glad för din skull :)

2009-08-16 @ 15:12:38
Postat av: Cribbah

naww älskling (a)<333333

2009-08-27 @ 23:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0