ändrat :)

hejhej alla läsare :D idag ska jag kanske träffa älsklingen en stund :) antingen möts vi i plattan och drar
till honom eller så bara chillar vi i stan som igår :) vi får se hur dt blir :) han börjar iallafall skolan idag stackarn :( hursomhelst bytte vi datum till 1 juni istället för sista maj eftersom att inte alla månader har den 31 i sig så tar vi dne 1 istället :D men 31 maj kmr alltid vara spec eftersom att dt var då vi träffades första gången :) :) :) nu ska jag äta upp min omeleet ringa min pojkvän och dra :)  kisses
//manda


såhär ser min vecka ut (om den blir som planerat)
Måndag- Träffade bästavän en stund sen älsklingen i stan
tisdag- hoppas på att få träffa min pojkvän :)
onsdag-träffa bästavän :)
torsdag- älskade amelie kmr (barnvakt)
fredag- åka me älsklingen amelie till alby (?)
lördag- kanske hittar på ngt me amelie , älskling sis (alex)
söndag- mötta upp syrran i plattan me amelie och älsklingen sen åka hem

Kommentarer
Postat av: Cribbah

japp det gjorde vi :D<33333333

2009-08-27 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0