älskling :D <3333

Hejhej jag och min älsk åkte hem till mig i söndags :D vi gjorde inte så mkt hemma hos mig i söndag träffade vi min kusin och henes kompis en stund sen i måndags och tisdags tog vi det lugnt :) i onsdags var vi i ung08 festen fett nice :D Sen i tordags åkte vi till alby där älskling bor :) Sen igår åkte vi till ung08  me några kompisar från älsklingens gård det var fett nice :) När vi kom hem spelade vi kort åt chips och godis typ (: Och nu är det äntligen dags för att åka in på the voice jag är fett taggad :D ska vi jävligt nice :) Hoppas man får träffa hanna :) :) :)
/Manda




älskar dig meeeeeeeeeeest av  allt i hela universum <33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0