2 månader 1/8-09

förlåt för dålig uppdatering :( . I tisdags eller måndags så skulle vi ha sett Bloody valentine men älskling våga elelr typ ville inte , så det blev inte så xD Men i veckan har vi iaf en dag avrit på ikea , där var jag med älskling , Alex och deras föräldrar :) Sen har vi ute ochj chillat :) . I fredags så var vi på grönan för jag och älskling skulle fira 2 månader :D Alex och Camila följde oxå me :) bilder kmr senare :D Min pojkvän vann en jätte stor mus där det står Me and you FOREVER sen vann han en panda men jag gav den till honom :D . Igår vatr vi på eriksdalsbadet , det var fett kul :D jag , alex och cribbah va där , deras bror nicklas körde oss sen åt vi kebab vid ringens centrum och jag köpte örhängen på rea och en ipod + hörlurar och fodral :)
 Puss /manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0