uppdatering av veckan :)

hejhej :) suger på det här jusyt nu me att skriva flera gånger om dagen :(
sjukt mkt i skolan och skit...
iaf så blev bio grejen inte av .. men jag var me tipi, angelika och nettan under typ hela söndagen
istället :) iaf så i måndags hade vi typ vanliga lektioner :)
vi hade planering för öppet hus och typ samhäll :P och matte .. aja skit samma :)
i tisdags hade vi väldigt långa håltimme efter matten och samhälle :/ booring men jag och Thess stannade kvar :) fett duktiga :)
onsdagen hade vi håltimme till typ 14 -.- . vi planera öppet hus :) det va kul :) haha men det gickk bra iaf xD
torsdag : vi hade typ utvärdering om öppet hus och sen hade vi håltimme mellan typ 11-14 -.- .
fredag- träffa tipi , netz å emelie å snacka
lördag - följde me nettan till idol
ska snart fixa mat till mig och bror sen träffa tipi och nettan :)
puss

Kommentarer
Postat av: Timmy Säberg

Intresserad av bloggdesign?

Hör av dig till mig, på min e-mail, Snabbaste sättet är att du addar på msn ;)

2009-05-04 @ 21:03:54
URL: http://timmysaberg.blogg.se/
Postat av: Timmy Säberg

Intresserad av bloggdesign?

Hör av dig till mig, på min e-mail, Snabbaste sättet är att du addar på msn ;)

2009-05-04 @ 21:05:56
URL: http://timmysaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0