tråååk

Har du pussat nummer 4?
nej :)

Vad har du för relation med nummer 20?
kusin :D

När ska du träffa nummer 30?
påsken hoppas jag :)

Är nummer 18 söt?
Ahh :D emelie e alltid söt 

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
rolig mamma xD

Gillar du nummer 14?
Jaa :D

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
nej :)

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Midsommar hoppas jag :D

Är du nära vän med nummer 23?
Nee

Har du gått på bio med nummer 4?
jaa :D

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nej dt är min mamma ;D

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Nope "/

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
JAAA

Vad har du och nummer 24 för relation?
¨Vänner

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
det är min kusin haha

Vad är det bästa med nummer 8?
Snäll

Brukar du och nummer 16 träffas?
länge sen nu

Är nummer 10 din bästis?
he´nnes barn är :D

Har du kramat nummer 17?
Jaaa :D

Skulle du kunna prata en stund med nummer 22?
Joo :)

Är du god vän med nummer 7?
mm :)

Varför har du nummer 12s nummer?
hon e min syrra ;D

Vill du slå ner nummer 15?
Nej dt är min kusse :D

Vill du komma hem till nummer 11?
jaa :D


Har nummer 19 en blogg?
Nej

Vem är nummer 1&6?
1=storebror
6=Anton


Kommentarer
Postat av: thessan

hahahahahah ofta man pratar om "nope" xD





Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Nope "/



2009-04-04 @ 18:08:01
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0