sammanfattning av lovet :)

Hejhej :) sorry för min pissiga uppdatering :(
men ni berättar jag iaf om min kära lov :)

Fredag: Kom hem vid 4 typ efter att ha umgåts me bästavän thess after school i solen :D underbart .D
på kvällen gjort jag ingenting, såg talang typ .. skit tråkigt  att ingen kompis kunde ses , men talang va bra :)

Lördag- träffade madde och angelika och åkte till stan me dom ett tag . sov hos angelika :)

söndag: jag och angelika följde me madde för att döma en basket match , efter det åkte vi hem till madde för att äta tacos , senare stack vi ut :) sov hos mig :)

måndag: tog det lugnt efter att madde och angelika gått hem bara :) Tipi och net hem från london :D

tisdag: Träffade tipi och nettan :D angelika var oxå me :) vi sov hos mej :) såg film :)

Önsdag: åkte hem till tip och net , vätade på emelie , sedan åkte ja , tip ,
 net och emlan till pizza hut , angelika åkte hem :/ vi sov hemma hos mej :)

Tosdag: Tjejerna drog hem och jag åkte till landet me mamma och jonas ,
mormor och vovvarna var redan på landet :)

Fredag : fyra kusiner  bror syster, systerdotter och svåger samt mina 2 mostrar kom ut :)

lördag: 2 till kusiner kom :) påskmat , påskägg och anmält trevligt :) firade kussens 16 års dag :)

söndag: alla utom jag , 2 kusiner , 1 moster , mamma , jonas mormor och en hund åkte hem :/
såg film me kusinerna :) åt grillat mkt gott :)

måndag: åkte hem från landet :)

tisdag: skola mee bästavän :) <3

onsdag: en lektion sen oseriös idrotts lekton sedan slutade :)


det var det :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0