:)

förlåt super dålig uppdatering :( men datorn är paj hos pappa och hos mamma är den skit seg :/
lånar brorsans dator ibland (A)
på tosdagen så hade vi skola från 10 i 10 till halv 2 fett skönt :D
i fredags så hade vi malin lektion och drama sen åkte jag me thess till söder och h'mta min bebis amelie på dagis :D
vi gick hem till henne och myste och lekte :D Mario (amelies pappa) kom hem typ 10 i 7 och då åkte jag hem för jag skulle vara me tvillingarna :D .jag fixade tacos och åt :) vi snackade en massa :) sen kom angelika ochstnna till typ kvart över 10 :/ tvillingarna åkte hem 10 i 10 :/ . idag lördag så skulle jag åka och kolla på min kompis fotbolls match men internet helvete funka inte så ah :( men ska träffa honom imorgon :D vi ska kolla på bio :) the uninvited :) ska berätta mer imorgon :) puss puss och godnatt bror kallar på datorn hahaha  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0