söndag ^^

Igår söndag så åkte jag angelika,carro och lager in till stan, Angelika skulle ta hål i naveln ^^ . Så vi tog tåget in till centralen . Sedan gick vi till stället där hon skulle ta hål. Konstigt npg var det stängt fast det skulle vara öppen till kl 16 . Så vi gick till cenrtal station och kolla på datorn på olika peircing stället i sthlm . Men eftersom att angelika redan hade bestämde att åka till en killpolare så gjorde hon de istället . Lager och Carro åkte hem var och en till sig . Jag åkte till Amelie och angelika till lindingö där henne kompis bor ^^.  Jah mötte Ami & Cilli vid skanstull (Ringens centrum) . Sedan åkte Cilli hem , och ja gick hem med Ami ^^. Väl hemma så fick hon mellanmål (vindruvor och naturell yougurt mums ^^ ) . Hehe , sedan satte jag på lite barnmusik , men Ami var inte så sugen på att dansa :( . Sedan valde hon film (hon kanske inte valde riktigt själv men hon plocka fram lite filmer iaf ) det blev Hajar som hajar, med engelsk tal , men hängde inte me i den alls lekte och smsade istället hehe (a) . Amelie lekte å så :) medan jag satt mest å kolla på och busa me henne lite . När kl närmade sig 18 tiden fick Amii middag .
sen vid ungefär halv 8 kom äntligen min syster och hennes man hem. Amii skulle gå och lägga sig och jag tog tåget hem :) . Var hemma vid halv 9 eftersom att tåget inte gick förrens en halvtimme efter att jag kommit till tågstation.
Sedan kolla jah lite på tv och gick å la mig
puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0