söndag

idag vaknade ja vid 10 å skicka iväg ett litet sms till Jacob :) . Sedan ringde jag Therese som sa att hon och Anette (Thereses tvillingsyster) skulle komma till mig efter att Therese fixat lite saker. Iaf så kom dom hit vid 13:30 :) . Iaf så satt vi nere i soffan och snackade om allt mööjligt medan vi lyssnade på musik  :) . Sedan så ville Therese baka kladdkaka så då gjorde vi de. När vi fikat så åkte till Therese och Anette ^^ . Vi typ målade naglarna å snacka  typ tills jag åkte hem vid 19:55 ^^ (vi såg oxå av hip hip hora filmen där man stolt känner Marcus Hasselborg som spelar Mouse :D ) känner honom inte men bor granne me honom ute på Muskö (a) . När jag klev av bussen mötte Angelika mig för vi hade bestämt att min pappa (som är läkare) skulle ge henn en spruta :P . Tyvärr så mådde hon inte så bra efteråt men det kmr gå över :) . Har inte gjort så mkt mer idag asso
men godnatt på er allihoppa , puss å kram Mandaa <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0