måndag+tisdag

har inte orkat skriva så länga inlägg som ni märkt. Men har inte så mkt att säga liksom . Igår och idag var jag bara i skolan å efter hem å gra ingenting , vet inte vad jag ska skriva . menmen kmr väl börja skriva lite mer snart får man hoppas. ha en bra kväll
puss å kram mandaa
den här testen kan jag iaf göra :D snodde de från Twiiniie (aa)

vem-är-du-test

DU
1. vad heter du?
Amanda, mandaa,mandiz
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? inte amanda iaf ^^
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Linnéa (mitt andranamn istället)
4. vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. vilken årgång är du? 91 :D
6. vart bor du? 2 stället :)
7. bott utomlands? nope
8. flyttat antal gånger? 1 ( fast pappa bor kvar ^^ )
9. vart skulle du vilja bo? Inte häär iaf , fast vill inte lämna alla vänner samtidigt
10. vad vill du bli när du blir äldre? antar nåt me småbarn


UTSEENDE
1. hur lång är du?
ca 1.72
2. hårfärg och frisyr? Brunett å lite lockigt ^^
3. ögonfärg? brun gröna
4. mest nöjd med? hmm vet inte
5. minst nöjd med?
6. skostorlek? beror på modell men 40-42 ^^
7. glasögon? nepp :)
8. har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen :)


FAVORIT
1. filmer?
har många favisar :D
2. låtar? Jesse Mccartney
3. årstider? sommar å vinter ibland :D
4. mat/dryck? Cider :D
5. djur? hund å hääst :D
6. färg? Blå :D
7. tv-program? hmm sex and the city :D
8. ämne i skolan? Idrott
9. sysselsättning? musik å vänner :)
1. vad använder du just nu för jacka? Min väst :D
2. vad använder du just nu för skor? haha vet inte ^^
3. favoritfärg på kläder? har ingen direkt favorit
4. favoritaffärer? haha ingen aning
5. favoritmärke? tahaha SSS neej men vet inte ^^
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? dt störta rummet iaf hos pappa
2. vilken färg på tapeterna? gul me blommor (syrran å jag ska måla om : )
3. vilka färger går rummet i i övrigt? grönt å orange
4. favoritmöbel i rummet och varför? tror sängen å soffan :)
5. vad vill du ändra där inne? tapeterna ta bort massa saker ^^
6. vad har du där inne av följande
a) tv?
  nepp
b) video/dvd? nee
c) dator?  nee
d) stereo?  japps
e) telefon? kan ha , har iaf mobil om de räknas
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? lekparken å grann husen
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover :D
9. vem förutom du brukar sova i din säng? tahaha de ni ^^


BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? hmm busskort,nycklar, headset typ
b) skolväska just nu? massa små grejer
c) handväska eller liknande just nu? typ en fleec å lte annat (samma som skolväska)
2. vad är du beroende av? typ inget :D
3. vilket land kommer du i från? sverige å finland :D
4. vilken sorts lypsyl använder du? ingen :D
5. vad tror du på?
6. vad köpte du senast?
hmm naturgodis
7. har du nåt husdjur? hade ormed albina :D
8. vad bor du i? radhu å lägenhet


GREJER
plånbok: borta
tandborste: ja :D
smycken: lite här å där:D
solglasögon: måste köpa :D
nagellack: nånstans :P


Kommentarer
Postat av: fotograf Jack

Vill du ha gratis bloggdesign ?

Skriv till mig hur du vill ha den på : [email protected]

2008-09-09 @ 19:37:31
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: marina

hehe..inte lätt när man inte kommer på nått o skriva om.:).gör som jag,ta en promenad.

jag får alltid många ideer då.:)

2008-09-09 @ 19:45:59
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0