lördag :) barnvakt sen feeest

i lördags så åkte jag in till söder och var barnvakt åt Amelie :D . Kom dit vid halv 11 . När hennes päron åkt till min andra syster lägenhet så gav jag ami mat först. Sedan när hon ätit så la jag henne i sängen där hon somnade gott :D . jag satt å tråka vid tv tills hon vaknade :P . Då gick hon me mej så att jag kunde få i mig lite lunch. Hon satt och kollade på och fick smaka lite bröd :P (åt kebab) . När vi kom hem igen s gav jag Amelie lite mellanmål :) . Sedan somnade båda två i soffan efter en stund. Hahaha det var myyyssigt ^^ . Sedan kom cecilia , min andra syster som skulle ta över barnpassningen :) . Angelika skulle juu ha fest så skulle börja röra på mig. Men när jag snackat me angelika bestämde vi att jag inte hade så bråttom utan stannae me Ami och Cilli .. Gav Ami middag iaf ^^ . Sedan åkte jag iaf hem :) . Väl hemma så gjorde jag middag och ringde angelika. Bestämde att jag skulle ringa innan jag gick dit :) . Så åt jag och gick dit som sagt ^^ . När jag kom dit så skulle 2 kompisar till Angelika åka hem :P . Men Lager, Stefan och Carro var där . Vi såg på King kong ^^ . Sedan ringde Lagers polare Filip å fråga om han och 3 killkompisar fick komma. Angelika sa att det var okej :) . Iaf så kom Filip och hans tre kompisar William, Fredrik och Daniel ^^. TrevligtTrevligt . Jag,  Carro och lager sov över ^^ ;)
puss å kram :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0