lööördaag :D

Inatt sov jag och emelie hos tvillingarna :D . Det var mysigt :) . Idag åkte jag me emelie , viktor och therese till farsta centrum där jag skulle träffa sötnosen Jacob :D :D .Jag och Jacob åkte hem till mig å dom andra stanna kvar i centrum .När vi kom hem till mig efter ungefär 45 min så kollade vi på en metallica film me min kära bror :P i ungefär 2 timmar elr ngt . Sedan skulle han hem för att dom skulle få gäster "/ . Men jag ska träffa han nästa helg igen (a) Det var väldigt kul att få träffa dig Jacob :$ <3333
puss å kram Mandaa :D :D
ha en fortsatt trevlig lördagkväll :D

Kommentarer
Postat av: Twiiniie

MANDAA JAG VILL HÖRA ALLA DETALJER PÅ MÅNDAG I SKOLAAAAAAN :D:D:D:D

2008-09-06 @ 21:48:35
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0