freedags mys :)

Hejhej, nuhar jag mycket att berätta :) .
Dagen började me att ja åkte buss me Twiiniie till skolan som vanligt :) . När vi kommer till skolan c:a en halvtimme förtidigt så får vi sms om att vi inte har engelska som är sista lektion elr svenska som är den första lektion. Dessutoim saå säger våran lärare som vi hade i fritids kunskap att vi har en uppgift som vi får göra när vi känner för det. Alltså lektion är frivillig. Så jag försöker få tag på min käraste storasyster Melinda för att se om hon behöver barnpassning. Jag följer iaf me  Twiiniie på tåget. Min syster ringer och vi bestämmer att jag ska följa me och hämta min syster dotter Amelie på dagis :) . Twiiniie  visar vägen til ringens cetrum och berätarsen att jag är väldens bästa kompis ^^ jag säger bara detsamma hjärtat  <333 .Sedan går jg runt i ingens centrum ett tag, äter lunch innan jag träffar min syster :) . Det var iaf trevlig å hämta Amelie. Det var ju första dagen hon var där en hel dag utan sin mamma eller pappa men hon hade varit jätte duktig, är stolt över dig min lilla söta ettåring . Sedan gick vi hem till min syster. Busade och lekt med Ami ett tag men var tvungen att åka hem vid 15-tiden .Men ska passa Amelie imorgon.  Skulle möta Tipi , Anette & Emelie i handen (Haninge centrum) för att köpa present till angelika :) . Sedan åkte alla hem till sig för att sedan mötas nere hos min pappa :) . Väl ere hos min pappa påbörjades våran lilla fest för Anki (bilder se emlanburger.blogg.se). Jag lagade middagen, tipi och anette städa och fixa medan emelie gjorde efterrätten :) .När maten var klar så kunde Anette och Emelie gå och möta angelika (hon var väldigt hungrig , hon hade ringt å tjatat på att få komma men vi sa till att vi skulle göra en överrasking och det gjorde vi :) ^_^ . En lyckad fredag kväll blev det iaf :)
puss och kram <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0