min älskade systerdotter <33

                                   




c:a 12 månader                                         c:a 13 månader             c:a 7 månader







   
c:a 1 vecka                                           c:a 3 veckor                                        c:a 6 månader



Älskade Amelie, vet inte vad jag ska börja någonstans. Men du ska veta att du betyder sjukt mkt för mig. Älskling jag kmr alltid finnas här för dig vad som än händer. När du kom in i mitt liv blev jag oerhört lycklig. Gumman du är den finaste ängeln som finns (utan vingar) Jag är så glaaad att du finns i mitt hjärta. Det finns inget som kan få mig att sluta älska dig så högt som jag gör idag, jag kmr finnas här i tott och tort i alla år och dagar. Min söööta lilla bebis du är jorden finaste unge. Jg skulle kunna skria rad efter rad om hur mkt jag älskar dig men dt tänker jag inte göra nu s jag kortfattar mig . DU ÄR BÄÄÄÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG OÄNDLIGT MKT NU , DÅ OCH FÖRALLTID !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0