lista ^^

STEG 1
Födelsedatum: 30/1-1991
Ögonfärg: Blågrönagråbruna
Hårfärg: Brun (egentligen ljusare än dt jag har)
Längd: 171 cm
Civilstatus: Hoppas på honom
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vattuman
Kär: Jag tror de


STEG 2
Skor som du bar idag
: Igår, stövlar
Rädsla: Ensamhet
Målsättning: Klara skolan

STEG 3
Första tanke när du vaknade:
Onej skola imorgon
Sista tanke innan du somnade: Jonas sötnos (a)

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
både och
BurgerKing eller McDonalds: Inget
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller Vanilj: Choklad


STEG 5
Svär du:
Ja, ibland
Sjunger du: me kompisar,
Duschar du varje dag: Nej, men varannan
Gillar du skolan: Nej, men jag vet att jag behöver vara där.
Tror du på dig själv: Ibland, Kommer du överens med din mamma: ja, oftast
Kommer du överens med din pappa: Ibland


STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol: Nej
Rökt: Ja, testat
Shoppat: Ja
Bakat: Ja
Stulit något: Ja, nån godis bit

STEG 7
Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull:
Varit jätte full
Blivit kallad hora: Ja
Blivit nerslagen: Nej


STEG 8
I framtiden...
Namn på barn:
Tindra , Ingemar (andranamn)
Hur vill du dö: Smärtfritt

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
6
Antal piercings: Öron
Antal tatueringar: Ingen
Hur många gånger har du varit med i tidningen: ölands tidning ^^ .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0