Jag älskar er !






Jag har bestämt mig nu. Vi måste börja om och lägga allt skit bakom oss och dt är inte bara jag och Tipi som måste göra de. Jag älskar er och dt är er jag lever för. Jag är tacksam över att ni alltid finns här för mig. Jag kan inte leva utan er och dt vet ni. Ni är en del av mitt liv och det kmr ni alltid att ha. Asso snälla jag ber er spec Netz och Anki.. nu har jag,emlan och tipi  kämpat så sjukt mkt för att dt ska hålla men nu måste vi andra oxå göra de. Jag saknar dt vi hade och jag vet att dagen kmr då ni tar varandra i händeraoch säger NU BÖRJAR VI OM och att vi alltid ska hålla ihop. Finns dt tro finns dt hopp, efter regn kmr solsken. Efter bråk blir man vänner. Så ta åt er nu för ni MÅÅÅÅÅÅSTE klara av dt här. Jag vill inte sluta mitt liv på det hära sättet och ni vill inte sluta vårat vänskapsband såhär. Snälla alla drar sitt strå till stacken så kmr dt orda sig ! JAG SAKNAR GG , VILL ATT DT SKA BLI BRA IGEN så snälla jag vill se er LE igen ett äkta leende är allt jag begär och att våran vänskap håller förevigt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0