Hade inget annat och skriva "/

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös -  ja, när jag typ var 7 år
Hånglat med nån riktigt ful -  Nope
Hånglat med fler än 50 pers -  haha ne
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll -  inte de heller
Gjort något riktigt dumt - Ja det har jag, vem har inte?

Gjort något du verkligen ångrar - Ja, det har hänt :(
Varit nykter på nyårsafton - Jaaaa alla gånger utom 2 :)
Gjort nått olagligt -  hmm jaa...
Blivit polisanmäld - neej :)
Fått din mamma att gråta - Ja :(
Slagit ner någon - nej
Skämts över dina föräldrar - få gånger
Skämts över dig själv -  nån gång har det hänt
Sagt jag älskar dig och menat det -  Ja!
Bråkat med din pojkvän - Neej
Tar du droger - Nej!
Dricker du - Kan hända
Vilka kläder sover du i - t-shirt och siden kallingar (a)
Vem hatar du verkligen - Det finns några !

Varit kär -  jaa, fast inte jätte käär..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på - Japp!
Vill du gifta dig - Ja, nån gång :)
Vill du ha barn - Ja absolut!

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng - hos pappa Yassin (fast sov inte)
Såg dig gråta - Mina tjejer..
Fick dig att gråta - Många saker.
Du delade en drink med - !
Du gick på bio med - Mina skitungar Emelie och Anette :)
Skällde på dig -  Mamma :O

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?


Gråtit - Ja!
Kramat någon - Ja!
Pussat någon - Nej!
Köpt någonting - Ja!
Sjungit - neej :P
Saknat någon - JAAAA
Tänkt på någon - JAA  Jonas söööötnoooos (a)

HAR JAG:


Digitalkamera - SNor pappas ibland (a)
Telefon på rummet - Neeh xD
Egen dator - nästan :)
Könssjukdom - haha neej kör skyddat :D

Husdjur - hade orm förut :)
Bra kompisar -Dom är underbara :)
Tar du receptbelagda mediciner - Haha jaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0