fredag :)


                                               Fredaaag under våran håltimme :D


                       här har vi en oförglömlig dag då vi tog massa bilder :D

Här är tre viktiga saker här i livet (som  jag inte kan leva utan !!!!!!!!! )
  (finns såklart flera saker/personer jag inte kan leva utan)
1. Min bästaste vän Twiinie <33
2. Min mobil=sms baarn (a)
    headset=musik
3. kamera :D


                             haha jag fösöker ta en auto bild xD





Den underbaraste människan som finns.
Jag älskar dig oberskivligt mkt <3


Kvällens bilder dåråå :)



Haha Emlan och Netz *pussas*


              Hahaha jag och Emlan xD




Haha Jag, emlan och netz :) <33


Hahaha min
 storebror :D


Tipi vill inte vara me på bild , men du är sööt ändå :D <33


netz :D en av de underbaraste människorna som finns :D

Kommentarer
Postat av: Thessan

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! fulbilder på mej :@:@:@ !! :P

2008-10-18 @ 02:39:32
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: nettan

haha det ser ut som om ja är drågad på en bild :P

2008-10-18 @ 13:12:44
Postat av: Mandaa :)

twiiniie du är jätte fiiin :D :D :D

och du me netz <3333

2008-10-18 @ 17:50:58
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0